пятница, 20 ноября 2015 г.

Вірші про кохання

***
Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання…
Дише тихо і легко в синяву вона,
простягає до зір свої руки…
В день такий на землі розцвітає весна
і тремтить од солодкої муки…




***
Дві долі поєднались -
дві каблучки,
щоб були нерозлучними серця!
Дві дороги назавжди перетнулись,
щоб вічно тривало життя!

***
Тільки кохання між нами,
ти мені крила даруєш,
ти мені снишся ночами,
ти моє серце хвилюєш
Тільки кохання між нами
Ти моя ніжна єдина
Вперше і наче в останнє
Серцем до тебе я лину…

***
Я завжди сердцем відчував,
що ми зустрінемось
І вже нікуди від надій 
та мрій не дінемось. 
Нам мало Всесвіту 
з тобою, мало вічності, 
Для наших чистих почуттів,
для їх чарівності!
Я ніколи, нікому Тебе не віддам!
Хочу бачити, чути, любити щодня. 
Я нікого, ніколи ще так не кохав, 
Я так довго, так довго на тебе чекав!

***
Ти один,
Наче сонце наді мною
Поцілуй,
Забери мене з собою
Я для тебе зорі всі зберу
Хай для тебе сяють
Ти єдине щастя на землі

А я все на світі забуваю
А я у обіймах засинаю
А я в світі кращого не знаю
А я, а я кохаю...

***
Твоє серце, моє серце - нам не треба більш нікого.
Все покину лиш для тебе, все залишу лиш для того,
Щоб відчути серця звуки: серця твого, серця мого.
Я тебе не забуваю, бо нема такої змоги
І чому так бється серце я не скажу, я не знаю..
Я завжди буду з тобою, бо я так тебе кохаю!

***
Торкався рук твоїх вустами
Дивився в очі твої сині
Кохання завжди буде з нами
Його крізь роки я нестиму

Без тебе щастя неможливе
Всі сни пронизані тобою
І я по справжньому щасливий
Коли нас двоє

***
Бачу сни і читаю зі снів.
Поясни, чого не зрозумів.
Самота, обіймає і тихо питає,
чи ти та, чи не та, чи та...

А я чекатиму стільки, скільки треба
Я чекатиму лише на тебе
Я чекатиму, буду тримати небо
Небо триматиму лише для тебе я

І нехай, ми лиш тіні на дні
Я кохатиму лише твої очі сумні
Летимо, залишаючи місто самотнє,
Що ховало тебе

***

Комментариев нет:

Отправить комментарий